2011. szeptember 23. 21:29 - solya297

Mesésnap....

Sokminden van, de semmi sincs. Rosszul keltem. Egész jónapvolt.VOLT. Felhúztak.Szarnaplett.Tomboltam.Bőgtem.Fáradtvagyok. Hiányzik. Ő is...és LB-m is....
Rita hétfőn jön? Jóllennemár.Elegem van.
....HÉTFŐGYEREMÁR?!
Nembírommár. Szükségem van Rá. Újra írom, mikor, mi volt rajta. Holnap lesz egy éve hogy láttam.Hogy belészerettem.Beleestem a hátába.Ez nem normális, ugye? Nem hivatalosan a nevébe szerettem bele szeptember 6-án. Valamikor október elején meg egy éve lesz, hogy arcról felismerem. Szóval holnap egy éve szeretem. Ribanckáját meg nincs egy éve, hogy ismeri.
Néha szeretnék elé állni, és ráüvölteni, hogy "Hé, én régebb óta szeretlek!"
Jó, tudom nem érdemelem meg, mert nem vagyok ribanc, nem ment át rajtam a fél város, és nem sírok állandóan fb-n, hogy én milyen kövér, milyen csúnya, stb vagyok.Nem járok diszkóba, nem vedelek, mint a görény, nem ... Dekönyörgöm!Attól szeretni még tudok. Nagyon.Szenvedélyesen. Rájöhetne végre, hogy ő az Életem. Már most is az, pedig még nem is ismerem. Mi lenne, ha ismerném? Ismerniakarom. Övéakaroklenni.Azt akarom,hogy csókoljon.Hogy öleljen.Hogy engem szeressen.
Megint hívogat a nagykés....De nemlehet.Nemszabad,mert....miértisnemszabad? Senki nincs, aki hiányolna. Akkormeg?!
Nem fogom megtenni. Inkább depizek.Holnap ünnepelek....élménylesz.Matekházival, németházival.Rohadtéletbe. Kurvárahiányzik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr856013409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása