2011. november 06. 14:42 - solya297

Minden az én hibám...

‎' .. de igazából én vagyok a hülye. Már rég elfelejthettelek volna. de nem, nekem minden nap elő kell vennem a fényképedet mert hiányzik a mosolyod. Minden este újra lejátszom magamban az emlékeket, mert hiányzol. Minden éjszaka veled álmodok… minden reggel könnyes szemmel ébredek. Minden nap tudatosítom magamban, hogy te sosem leszel már az enyém. Ezt a józan eszem fel is fogja, de az a kibaszott remény nem akar megdögleni.. '

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr806013387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solitas 2011.11.06. 14:53:50

átérzem, de el fog múlni. hidd el. :)

claire1994 2011.11.06. 15:02:08

Igen, ez így szokott lenni. Az álmodozás engem is sokszor az őrületbe kerget. Hiába próbálok józanul gondolkodni, hiába tudatosítom magamban ezekben a pillanatokban, hogy nem lehetek vele. A remény pedig nem kibaszott, a legtöbbször nagyon is jól jön. :) Szerintem ha találsz majd egy másik fiút, aki tényleg a tiéd lehet, nem fogsz rá vágyakozni.

Lola.^^ 2011.11.10. 22:11:59

Elhiszem, hogy el fog múlni...de mikor?! Igazából összejöhetett volna egy másik sráccal egy éve...ha nincs Ő, én meg ne ragaszkodom annyira Hozzá, és tudom, mit kell csinálnom....Akkor még rá tudtam nézni másik fiúkra is, anélkül, hogy hasonlítgattam volna őket Hozzá.Ma már ez nem megy.Minden srác arcában/külsejében őt keresem;vagy egész egyszerűen csak:"xy egész jól néz ki, de Ő mennyivel férfiasabb, és helyesebb már, stb..." Igazából azt sem tudom, hogy Benne mi tetszik, vagy mi Benne a szép....:-(
süti beállítások módosítása