2011. december 18. 18:16 - solya297

Igazságtalanság

Nem tudom, mit érzek. Pénteken volt közös óránk Barnával, és (nem tudom mennyire, de nagyon), de visszaestem bele. Egész hétvégén azon gondolkoztam, hogy nekem melyik srác kell, és már a saját gondolataimtól kapok frászt. Ahányszor arra gondolok, milyen lenne SzőkeHerceggel járni, valahogy mindig a képbe jön Barna; viszont ahányszor arra gondolok, hogy Barnával...akkor mindig ottvan Szőke is...Mi van velem? Miért nem tudok dönteni? Egyszer már éreztem ilyet...egy évvel ezelőtt. Ugyanígy két srác volt, (az egyik a jelenlegi?! BarneHerceg), a másik pedig egy szőke srác. Az akkori szőkével összejöhettem volna, ha nincs Barna. Most jött egy srác( SzőkeHerceg), és kezdtem azt érezni, hogy el tudom felejteni Barnát..., de nem, mert ott fent imádnak velem kicseszni de miért csak velem? Ez igazságtalanság

Kezdek azon gondolkozni, hogy valódi-e az az érzés, amit BarnaHerceg iránt táplálok(hogy egy érzés hogy lehet mű azt "nem tudom...de tudom").

Segítsetek, hogy tudnám eldönteni, hogy melyik fiút szeretem igazán?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr656013371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása