2012. január 05. 19:45 - solya297

...

Vajon ma (is) van elég erőm?

Napok óta azzal tömöm a fejem, hogy nem kéne leszedni Barna egyik képét. Ma (is-tnap előtt, előtte is) felraktam a telefonomat a gépre, hogy leszedem, és rárakom a képet. Eddig nem tettem meg-elfelejtettem, vagy csak mire 'odaértem volna', addigra elment a kedvem ettől az egész képleszedési mizériától. Vagy csak sikerült magam lebeszélnem magam róla. Remélem ma is sikerülni fog.

Apropó: Szőkével álmodtam! (...és az Abszolút Elérhetetlennel ébredtem, miközben Barna adatlapját nézegettem)

Ahhj. Többet ma képtelen vagyok írni. Boldog vagyok. Elkapott az ötperc, és valamiért örülök a fejemnek. Ilyen is rég volt. Nembaj. Szeretem, mikor elkap ez az érzés.Teljesen kikapcsolok, és csak vihogok órákon keresztül. Utána meg röhögök magamon

Szép estét^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr26013366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása