2012. január 06. 20:18 - solya297

Tehetetlen

Megint fent van SZ. Ráírjak-neírjak, mitcsináljak?! Olyan jó lenne vele beszélni, de szeretném tudni, hogy neki vagyok-e annyiira fontos, hogy észrevegye, hogy elérhető vagyok, és rámírjon. Nincs senkim rajta és Ritán kívül. Az elmúlt két napban egyikük sem keresett. Olyan rossz, hogy nem érzem, hogy szeretnek. Szükségem van arra az érzésre. És amikor valakitől ilyet várok, akkor kihez fordulok? Hát persze, hogy BarnaHercegem gondolatához. Ááááh. Ezt hívják a 22es csapdájának?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr16013359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light. 2012.01.06. 19:27:22

szerintem várd meg amíg rád ír. és különben én is sokszor éreztem ilyet és tudom milyen rossz érzés tud lenni, mikor annyira szükséged van valakire és úgy tűnik, hogy ő nem szeretne veled beszélgetni.

Lola.^^ 2012.01.06. 19:39:17

Olyan jó, hogy végre van valaki, aki átérzi, hogy mit érzek, és nem azzal jön, hogy minden rendben lesz...és miközben én sírok, ő nevet... Ééés...pont eldöntöttem, hogy kijelentkezem.Erre írt. Igaz, a "mizu veled?"-re már nem válaszol...Jó lenne vele megbeszélni vele ezt az egészet;de nem merem neki elmondani...félek, hogy elveszítem őt is...:(

2012.01.06. 20:18:21

szerintem jobb, ha megbeszéled vele. mármint mondd el neki azt, hogy ez Téged, hogyan érint és szerintem megfogja érteni.

light. 2012.01.06. 20:18:55

én voltam az előbb. :)

light. 2012.01.06. 20:41:13

örülök, hogy jól esik. ha a szüleim vagy barátaim megkérdezik mi a bajom és tanácsot adnak, sajnos ugyan ez van..minden rendben lesz. és néha nem esik túl jól, mert olyan egyedül érzem magam a problémával.
süti beállítások módosítása