2012. január 16. 20:21 - solya297

Félúton a hűű,a háát, hajj, és a jajj között

De na.:D A címből, meg az előző versikének nemnevezném gondolatvalamiből kiolvasható szerintem, hogy mi van velem:$ Szerelmes vagyok, de nem vagyok az. Hogy hogy csinálom, ne kérdezzétek, én sem tudom. Szőkét nem láttam, de Barnának megint másmilyen a haja.Annyira jól áll ez így neki^^[Hűűű] És annyira elegem van a nyávogásból.tudom, hogy én is azt csinálom folyamatosan, de a nap minden percében G-t hallgatom, hogy vele hogy -szerinte kibaszott vele- egy pasi[Háát...]. Elegem van belőőőőleeeee!! Örülne annak, hogy legalább egy hétig élhetett abban a reményben, hogy lesz valami közte, meg az a srác között. Ááááh.Lehet, hogy féltékeny vagyok?[Hajj].Valószínű. Hiányzik egy pasi ölelése és válla. Ilyenkor lenne jó, ha lenne legjobb barátom, de abból, aki volt köszönöm, nem kérek többet, jelentkező meg nem nagyon tűnik úgy, hogy van. Szóóval jaj. Méghozzá macskajaj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr546013351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása