2012. január 17. 17:13 - solya297

Hűűűű

Ja, hogy te még ismersz engem??!-ez a mondat hagyta el a számat, amikor bejelentkeztem facebookra. A rég említett kedves egykori legjobb barát írt üzenetet. Ez nagyon hűűűű. Mit gondolhat? Azt, hogy 2és fél hónap alatt elfelejtettem egyrészt BarnaHerceget, másrészt megbocsátottam neki azokat, amiket nekem mondott? Na menjena... Nem fogok neki válaszolni. Nekem nincs szükségem rá. Ha neki lenne rám, akkor sajnálom.(És, ha neki lenne rám, akkor miért csak 2hónap után jutottam eszébe??!)Én sose beszéltem senkiéről úgy, mint ahogy ő beszélt arról, aki nekem a minden.

Na lényegtelen. Nem húzom magam rajta, mert nincs értelme. Ő nekem már senki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr266013350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása