2012. január 20. 18:44 - solya297

Akkor és most, avagy tekintsünk vissza a múltamba

Uristen. Tudtam, hogy történt valami velem egy évvel ezelőtt. Most, hogy elővettem a naplómat, amit akkoriban még többé-kevésbé írtam..URISTEN!!

1éve (és egy napja és kb 5órája) BarnaHercegem hozzámért. Erről akkor a naplómba oldalakat írtam. Ma már nem írok naplót, de itt folyamatosan róla beszélek. Hmm. Egy év alatt nem is változott nagyon a helyzet. Nem. Nem igaz az, hogy nem változott a helyzet. 1év alatt megtudtam jópár dolgot, és egy év alatt bebizonyosodott számomra, hogy nem lesz köztünk s o h a s e m m i (nem.össze fogunk jönni, csak rá kell ébresztenem arra, hogy én kellek neki-Perszeee...majd ha lesz f*szom, és én leszek a dalai láma.). Túl vagyok egy depressziós korszakon, jópár veszekedésen, áruláson. És hát valljuk be, egy év alatt elég sokat változtam. Azthiszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr936013348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása