2012. január 25. 21:33 - solya297

1 éve volt....vagy nem!?

Most majdnem leírtam, hogy 1 éve történt....Teljesen abba voltam, hogy az, ami ma volt, pont egy évvel ezelőtt is volt. Aztán, ahogy fellapoztam a naplómat, valahogy nem találtam a mai napra bejegyzést. Keresgéltem, és kiderült, hogy novemberben volt egy éve, az, ami ma is volt....(ez így nem értelmes, ugye?!)

Mondjuk ez a mélyen tisztelt napló....hát, nagyon szorgalmasan írtam...2011.1.20. után 2011.9.7. jön..ennyire rendben volt akkoriban minden velem?? Vagy, csak nem volt hangulatom leírni, mert annyira kivoltam? Nem tudom. De már mindegy is (?????????????????????????!!!!!!) Vagy nem?! Na ez most nekem nagyon 8. Asszem, a mai napra ennyi elég volt az életből (jah, hogy ez az élet? azt hittem, az kicsit kellemesebb...). Jóéjt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr476013341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása