2012. január 25. 21:44 - solya297

HolnapHolnapHolnaaaap*-*

JUUUUUJJ!
Bocsánat, tudatosult bennem, hogy ma szerda van, és a szerda után csütörtök jön, és ha csütörtök van-lesz, akkor látni fogom Szőkét. URISTENURISTENURISTEEEEEN!!
Nem tudom, miért, de ilyenkor annyira tudok örülni a fejemnek-illetve SzőkeHerceg fejének. Inkább az én fejemnek azért, hogy látni fogom SzőkeHerceg fejét. Aztapicsa. Ez bonyolult
Mindenesetre furcsa. A hét többi napján nem is gondolok rá, de ilyenkor....
Illetveháát. Ma is láttam.(Szőkét). Igaz, először nem ismertem meg
aztán csak a hátát láttam, de aztán mindkétszer tudatosult bennem, hogy az Ő. Áhhbáhjajjujj. Holnap delet, de most azonnaaaal
Okéé. Már nem értem a gondolataimat, szóval megyek, és elrakom magam holnapra...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr506013340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása