2012. február 06. 17:15 - solya297

Akarok...

..meghalni. Mert nekem ez az élet egyre kevésbé megy. Igazából már csak áll egy helyben, és rohad el. Tököm televan azzal, hogy nincs egy kibaszott ember, akinek –csúnyaleszek- csak én vagyok. Elegem van abból, hogy az anyámnak van heti 1perce rám, és akkor is csak szidni tud, meg üvölteni, meg azt elmondani, hogy mennyire haszontalan vagyok.(Mert nem nyalom a seggét azóta, hogy megszületett a nagyobbik öcsém-5éve). Utálom, hogy másfél éve csorgatom a nyálam meg a könnyeimet egy fiú után, és már mindenki (ő is) tud arról, hogy bele vagyok zúgva, és mindenki csak röhög rajtam, én meg csak állok és nem csinálok semmit. Mert belém nevelték, hogy ha egy fiú majd egyszer akar tőlem valamit, akkor majd ő kezdeményez, én csak várjam ki. Na igen.Majd ha egyszer akar. Majd ha egyszer sose. Mert nem hiszem, hogy valakinek is kellene egy dagadt (állítólag a génjeimben van...) szeretet- és figyelemhiányos (köszke, anya) .

Szóval ennyi volt. Dugja meg magát mindenki, én kivontam magam a forgalomból. Kíváncsi vagyok, kinek fogok hiányozni. (Tudom, hogy senkinek, de azért dena….)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr126013331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása