2012. február 06. 21:26 - solya297

Nyugodt(abb)

Belátom, az előző bejegyzésemben nagyon átjött az, hogy ki vagyok borulva. Most, hogy picit megnyugodtam(?!)..illetve hát, hogy volt egy picit nyugodtam pár percem, és már sírtam is(ki ugyan nem sírtam magam, dehát..........) látom, hogy eléggé.....-na, most ebből mit is akartam kihozni?

A lényeg az, hogy-bár az előbb eléggé durván fogalmaztam- tényleg ezt érzem. Sehol senki vagyok.Szürkekisegér. Színes oroszlán akarok lenni. Vagy ha nem is oroszlán, de színes. Mondjuk egy önálló akarattal rendelkező kutya. Pont, mint Ő:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr486013330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása