2012. február 20. 22:09 - solya297

Hm

Annyira nem is volt rossz ez nap. Ms. Egyke nem nagyon lógott Ritán, szóval egész nap együtt tudtunk lenni. Annyir jó volt.
BarnaHerceget nem láttam(pénteken sem).
Szőkét viszont igen, és h jobb lenne a memóriám, akkor tudnám a telefonyszámának a felét.
Nem kimondottan zavar, hogy nem láttam Barnát, igaz, délután, amikor feljött fb-ra kicsit kiborultam, de most megint egybe vagyok többé-kevésbé. Inkább többé.
Tanulnom kéne. Fürcsizek és alszok.Jóéjt.
Ui.: ha kimaradt pár "a" bocsánat, nem érzi jól magát billentyűzetem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr246013322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása