2012. február 26. 11:07 - solya297

Hétvége

Semmi sem történik.
Pénteken rengeteget nevettem, diáknap volt.
Tegnap majd' elaludtam. Este rengeteget nevettem SZ-el...(meg Gvel.) Gnek elszóltam magam, mostmár szinte 100%ig biztos vagyok abba, hogy G tudja, hogy nekem Barna....
Most vendégeink vannak, aztán majd talán egyszer mi is elindulunk nagymamámékhoz.
Aludni szeretnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr856013316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása