2012. február 29. 18:48 - solya297

Dupla arc

Egy hete még utálta, és szidta nekem, mint a sz*rt. Ezen a héten már imádja, hozzám meg alig szól napi két szót. De persze én vágjak jó pofát az egészhez, mert ő nem szarkeverő. Vihogjak azon, hogy ő épp milyen okosan tudatta a testvérével, hogy utálja. És a többi. Mert -természetesen- a kétszínű én vagyok. Jó, oké. Asszem ennyi volt ez a barátság. Pedig másfél éve még ő volt a legjobb barátnőm.

(Keletkezett egyik szünetben, magányosan üldögélve az egyik teremben.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr726013311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lya_Unicorn 2012.03.03. 19:05:37

Sajnálom hogy így alakult, nekem is volt már egy pár ilyen. :( De jobb most megtudni, hogy milyen barát, mint tíz év múlva. :)

Lola.^^ 2012.03.04. 21:15:49

Határozottan igazad van a tíz éves dologgal :D ...a többin meg majdcsak túlteszem magam valahogy..asszem.:l
süti beállítások módosítása