2012. március 05. 21:40 - solya297

Esti elmélkedés, avagy lehet, hogy képes lennék 100szót és 10témát 5mondatba elmondani...?

Hiába hazudok magamnak. Szeretem és ennyi. Kész, nincs más. SZ-nek már volt egy kirohanásom ezzel kapcsolatban. Íme:

  • utálom szeretni

  • semmi értelme ennek az egésznek, csak szarul vagyok tőle, és már elegem van abból, hogy létezik, hogy "ismerem", hogy szeretem...viszont másrészt meg úgy érzem, h nem nagyon tudnék "nélküle" élni, és utálom magam, hogy utálom, szóval.....:l:$

    és húú....olyan szar, hgy neked is, eg Ritának is állandóan csak erről nyávogok, és hogy nem tudok másra gondolni, és utálom, utálom; utálom! deeee....imádom...de utálom


    Szóval ez van, hiába cifrázom, imádom, és tényleg húú.Nagyon húú, mert már nagyon elegem van a buziságaimból. Lépnem kéne, el kellene érnem, de ahhoz beszélnem kéne vele, ahhoz meg önbizalom kéne, meg bátorság, azok meg nagyon nincsenek, és akkor arról még nem is volt szó, hogy barátnője van, meg véleménye rólam.
    És most épp nézegetem a képeit, pedig már nem érdekel, és én ugye sose szoktam magamnak hazudni (szerencsére van két barátnőm - Rita és SZ-, akik még ezt is észreveszik), és annyira, de annyira szükségem van rá, mert annyira helyes, és nekem kell egy pasi, aki figyel rám, és ki szeret, és akihez lehet bújni, de azt nem tudom mi tetszik benne. De igen, már tudom. Imádom a szemét, mert a szeme szép, és mert annyira férfias, és ő a férfiideálom, pedig a legtöbb ember szerint igazából nem is férfias, Rita is azt mondja, hogy nem férfias, hanem inkább olyan katonás, olyan zárkózottnak tűnik, és az arca is annyira határozott, meg a mozgása is, látszik rajta, hogy mit akar. És a szája is szép, olyan kicsit teltek az ajkai, szóval nem nagyon, de mégis, de nem töri meg az arcának a határozottságát, szóval igen, mostmár abbahagyom a leírását, bár még tudnék róla írni, és akarok is, de nem fogok, mert nem tudom miért.
    És nem szeretem a barátnőjét, mert szép, hiába csak a smink teszi széppé, és vékony, ami én nem vagyok, és olyan dolgokat csinálhat vele, amiket én sosem fogok, csak én ezt nem vagyok képes elfogadni, és szépen kiszeretni Barná(m)ból. Szóval az a másik lány egy kurva és azt hiszem, mára befejezem, persze nem azért, mert nem tudnék még írni, hanem azért, hogy elmehessek, és ábrándozhassak, hogy utána kiborulhassak.
    Ja igen, és eszembe jutott, hogy tisztára olyan vagyok, mint Delphin de Vigan (jó neki, hogy vígan van, én nem vagyok úgy), ahogy a No és én-ben ír.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr836013309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása