2012. március 06. 21:36 - solya297

Világvége

Ma eljött. Ha nem is mindenkihez, de hozzám igen, legalábbis a hangulatomhoz biztosan. Vagy lehet, hogy csak ott fent akartak velem kibaszni. Bármelyik variáció is van, üzenném, hogy SIKERÜLT, ÖSSZEJÖTT, KIBORULTAM.
Első órában még minden o.k volt, sőt még másodikban is. Harmadik óra elején kezdődött. Szünetbe az orrom előtt volt Barna, én meg valamiért úgy döntöttem, hogy nem nézek rá. És nem néztem rá, aztán kezdődött a harmadik óra, és persze nem elég, hogy az egész óra semmit nem ér (főként a tanár miatt), a drága lelkem még nekiállt az én érzéseimről pofázni. (Na jó, nem is az enyémek voltak, hanem egykori Juhász Gyuszikáéi, bár neki sem engedtem meg, hogy azt érezze, amit én..) Szóval ha óra végére nem voltam eléggé ki,(legalábbis vki úgy gondolta), odajött SZ, aminek egyrészt örültem, másrészt viszont csak még jobban kiborított. Állt mellettem, én beszéltem hozzá, ő meg se hallotta. Jóó, negyedik órán durciztam egy kicsit, ötödikbe meg remekeltem. Aztán ötödik óra végén jön SZ, hogy menjek ki vele. Én nemet mondtam, aztán emésztettem magam fél délután. De jóó, ezt is kipihentem, semmi baj, már egészen jól vagyok. Erre most ránézek Barna adatlapjára, és az a Kurva, akinek mellesleg azt se engedtem meg, hogy létezzen...hát nem írt neki, hogy "jajistenemeghalokúgyhiányzol"? Kész, most elegem van.
Két napja nem találkoztak, atyaisten most mi lesz! Örülne annak, hogy leglább szereti, és hétvégénként együtt lehetnek, és stb. Életemet odaadnám, egy csókjáért; bavállalnám azt, hogy csak egy éjszakára kellek neki, ha kellenék. De nem kellek neki se én, se az életem, és ezt kurvára nem tudom elfogadni.
Bele kéne törődjek abba, hogy örök vesztes vagyok. Mert ugye.., az örök vesztesek mindig beletörtődnek? Dee, ez hülyeség. Nincsenek is örök vesztesek rajtam kívül. Én meg senki vagyok, és ezt már igazán elfogadhatnám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr506013307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása