2012. március 19. 22:24 - solya297

Valami, ami konkrétan teljes összevisszaságú semmi...:$

Naszóval, jaahj. Csütörtök óta nem csináltam semmit a tanuláson kívül. Ma vizsgáztunk 3 tárgyból, és nekem persze a legutolsó pillanatra kell hagynom a tanulást. De talán megérte. Kevesebbet agyaltam Barnán, és szerencsére ma sem gondoltam rá, már úgy annyira ami magamat illeti. Na jó, nem tudom, mit írtam. ...de azt se, hogy mit akartam leírni. Ma elég sokat fantáziáltam róla, legalábbis azt hiszem.Nagyon fáradt vagyok, a fél perccel ezelőtti gondolataimra sem emlékszem. Nemhogy arra, ami délután volt! Szóval arra azt hiszem mindenképp jó volt ez a pár nap, hogy kevesebbet gondoljak Barnára. Na jó, igazából fogalmam sincs, hogy mit írok most, szóval ezer bocsánat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr96013295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása