2012. március 24. 20:02 - solya297

Birthsday

18 hónap. Délelőtt írtam egy részletesebb bejegyzéstervet is a telómba (akkor nem tudtam gépezni), de most nem fogom megosztani. Legyen elég annyi, hogy offon vagyok. Nagyon. 18hónapja szeretem Barnát, és ez teljesen kikészíett már. Én magam is szeretném elfelejteni, de nem megy...K***ára szeretném, csak épp nem megy, ésésés....szereteeeeeem :(

Ja, amúgymeg: HBD, neki is...LLL

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr546013293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása