2012. március 26. 21:44 - solya297

..."..bemutatkozom én lajhár vagyok"

Hű, megint olyan, mintha jó kedvem lenne. Pedigniiiincs*-* Csak fel vagyok pörögve, de azt nem tudom mitől. Vsz nem attól, hogy kémiát kéne tanulnom. Csütörtökön vizsgázok, és áá..12tételből tudok (nagyjából) 6ot. Áhbáhfuhh...

BarnaHercegem, áá:l Aaaaanyira helyes és ma az a pulcsi volt rajta, aminek a pontos kinézetén már hetek óta agyalok, és annyira jól állt neki...ajh.

Volt ma suliba ilyen sz*r előadás, az internet veszélyeíről, hát huhu Szörnyecske bejött, mi megijedtünk, aztán beszélgettünk, aztán Szörnyecske keménykedett. Kaptunk lapot, hogy hova forduljunk, ha megtámadnak minket a neten Mindjárt megyek, és írok nekik emailt : "Csókolom, engem megijesztett Szörnyecskéjük. legközelebb barátságosabbat küldjenekköszönöm. Jaésjaés, az internetezés veszélyességét hirdető oldal miért az interneten van? Csókolomszépestééét" Húú. Tényleg felpörögtem...

akkor menjünk kémiázni, áááááááááááááááh ...igaz, az még mindig jobb, mint a földrajz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr966013291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása