2012. március 29. 15:19 - solya297

Igazából nem.Sőt, most épp pörögök. Még nem dolgoztam fel, hogy ma délután (is) kb csak tanulni fogok.

Ma vizsgáztam kémiából, tanárnő megdícsért. Azt hiszem, megvan a 5 tantárgyból a 5 ötös. Az azt jelenti, hogy ezekből a tantárgyakból tulajdonképpen megvan az évvégi jegyem, mert a vizsga jegye (elvileg) az évvégi jegy egyharmada. Szóval, ha most el is hanyagolom egy picit ezeket a tárgyakat, akkor még (elvileg), ötös leszek belőlük. Jaigen, mert egyébként annyit tanulok... napi 30-35perc, atyaég desok:$ Igaz, a vizsgákra rengeteget tanultam. Na, de ez most mindegy. 5 ötös beszámítva a bizonyítványba, ügyes vagyok*-* Emellett persze egy tárgyból örülök, ha leszek 3as. Földrajz, áááááh-.-" Ma talán sikerült egy 2est érő dolgozatot összehoznom. Tegnap azt mondta kémiatanárom, hogy nyugodtan mondjuk ma, hogy vizsgáztunk, ne feleltessenek. SZóltunk földrajztnárnőnek, közölte, hogy nem tud felmentést adni. Hátakurvaanyját. Utálom, hogy ebben félévben nem lesz több fogadóóra.

Barna*__* imádom azokat cuccokat, amiket a héten eddig hordott. Főleg a tegnapi pulcsiát. Igaz, ahhoz kötődnek kellemetlen emlékek is (az volt rajta aznap, amikor SZ megmutatta--azaz amikor belezúgtam; az volt rajta múlt pénteken-amikor 18hónapja volt, hogy belezúgtam...).De akkoris, annyira jóláll nekiiii*-*. Jaigen. A gatyáját nem szeretem. Csúnya színű, ésésés....nem jó benne az a testrésze, ami egyébként nagyonjóó*-* (Perverzebbek -önmagam??!- kedvéért: a fenekére céloztam.!!!)

Bejegyzés címe-téma: Nem tudom, miért ez lett a címe. Ma, fizika(vagy of.-i)után mondta ofőm, aki köztudottan rózsaszín szivárványországban él. Dee, imádom:$

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr246013288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása