2012. április 13. 19:44 - solya297

Megint megszólalatam. Elmondtam valamit, amit nem kellett volna. Miért nem tudom befogni a számat? Délután utánanéztem egy-két dolognak, és egészen eddig megvolt a jövőképem. Kitaláltam, melyik egyetem melyik szakára akarok menni, és hogy mit akarok egyetem után. Anyunak már délután elmondtam. Nem is ebben érzem a hibámat. Most(konkrétan 3 perce, amikor még vacsiztam), elmondtam apámnak. Ő persze rögtön jött azzal, hogy ahhoz milyen tárgyból kell jónak lennem, hogy az a szak milyen drága, és mit csináljak most, hogy kiderítsem, hogy szeretni fogom-e, mert én még semmit nem tudok róla. Köszönöm. Rohadt jól esik, amikor ezt csinálja-és újabban egyre gyakrabban csinálja...volt az a bizonyos szerdai eset, amikor a szerelmi életembe okoskodott vele...ma a jövőképemet kellett összetörnie.

Nos, eldöntöttem: érettségi után elmegyek kurvának, és egy híd alatt fogok lakni. Ezt a képet talán nem tudja összetörni. Ja, de, mégis. Túl kövér vagyok ahhoz, hogy a testemből éljek.....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr606013271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzimCus 2012.04.16. 19:47:14

Óh te szegény :///

Lola.^^ 2012.04.17. 17:32:20

.....:) :l
süti beállítások módosítása