2012. június 26. 10:15 - solya297

Pozitív...túlságosan is

Hűűűű. Furcsa. Olyan világos. Baszki. Jó érzés a szarjaimat ezzel az új sablonnal olvasni. Boldog vagyok? Nem tudom.Lehet. Nem. Csak olyan furcsa...a negatív dolgaim, most, ezzel az új sablonnal annyira mások. Most (nekem) nem is tűnnek annyira negatívnak. Barnát lekakilom, SZ-el hetek óta nem beszélek. Éés...lehet, hogy nem is hiányoznak? Nem tudom. A telóm tele van Barna képeivel, de az adatlapját mostanában nem nézegetem annyira(kop-kop-kop). Lehet, hogy elkezdtem túllépni rajtuk? (kop-kop-kop) Jó lenne.

Nyáár van!

Basszus. Nekem nem tett jót ez a világos-virágos sablon. Nembaaaaj. Marad.Szeretem a világosat.Meg a virágosat is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr986013258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása