2012. június 29. 10:25 - solya297

Elhatározás

Volt egy tegnap. Eldöntöttem, hogy nem nézem meg se fb-n, se a telómon Barna adatlapját/képeit. Ésésés, sikerült! (eddig még ma sem néztem, büszke vagyok magamra). Igaz, a barátnője egyik képét véletlenül megnyitottam, amikor az SZ-es, régi bszélgetéseket olvastam, de ő nem volt rajta, szóval ez a mértékeim szerint nem számít csalásnak. A gondolataimból még nem sikerült kitörölnöm, az majd a következő kihívás lesz, azt hiszem.

Apropó,SZ-nek eszébe jutottam. Még nem tudom, mit kezdjek az üzijével. Válaszolni kellene rá, de.........

Jó kedvem van. Ég a szemem, ki kéne mozdulni a lakásból, de nincs kivel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr646013254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása