2012. július 02. 20:53 - solya297

Áááh, nem bííírom! Még egy-másfél nap, én meg kezdek megőrülni.Mi van velem? Eddig nem voltam így bezsongva a telefon-téma miatt. De mióta tudom, hogy szerdán biztosan megkapom...na, azóta pattogok magamban, mintha hülye lennék.(és azt hiszem, hogy ezzel a magamban pattogok dologgal be is bizonyítottam, hogy az vagyok. Dee, amikor mindjárt megkapom a szerelmemet....megőrülök, na Persze az igazi szerelmet nem ez jelenti, hanem Ő . Csakhogy nincs fölös 160.000Ft-unk telefonra (bár, manapság kinek van??!), úgyhogy "beérem" a kisebbik szerelmemmel, akibe időközben teljesen beleestem. Atyaég, de várom már a szerdát.

ja, és igen, megint új sablon, nem tudom miért, lehet, hogy mindjárt vissza is csinálom. Jó, oké. Asszem fáradt vagyok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr456013250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása