2012. július 02. 12:09 - solya297

Várakozás

...de már nem sokáig. Szerdán megkapom az én hipi-szupi, gyönyörűséges kis fehér Galaxy Minimet*_______* legyen máááár szerda! (már csak azt kell eldöntenem, hogy a régi számomat fogom-e használni, és azzal váltok tarifacsomagot, vagy új számom lesz-e)

Amúgymeg: jaaa, hogy én csütörtök óta nem nézek Barnás dolgokat? nem tűnik fel. Persze, néha hiányzik és megnézném, de olyankor mindig eszembe jut, hogy a facebook kirakná nekem, ha valami történne vele. Ma a telefonomon véletlenül megnyitottam a képeinek az albumát, de nem néztem meg, rögtön ki is léptem.

SZ-el többé-kevésbé "beszélgetünk". Hogy miért az idézőjel: nincs meg az a hangulata az egésznek, ami eddig volt. Szinte teljesen eltávolodtunk egymástól.

Csak Rita maradt nekem. (mármint a "baráti körömből")

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr266013251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása