2012. augusztus 04. 23:41 - solya297

Trust (filmközbeni előzetes?!)

Elkezdtem nézni, majd írok véleményt, ha egyszer sikerült a végére érnem (online-filmek.hu-n, kb. másfél órája nézem, és eddig sikerült eljutni a 38. percig; iszonyatosan akad, és nem is tölt rendesen ) Több, mint fél oldalnyi bejegyzést már összehoztam a worldbe, még ilyen lassan, és akadozva is szörnyen elgondolkodtató.....(és így legalább van időm gondolkodni).

0:05:

na, most fejeztem be. szép film, de még egy óra visszavan belőle, és azt nekem holnap ilyenkorig se fogja betölteni....inkább letöltetem, (a Project X meg a Hófehér és a vadász társaságában) és megnézem majd DVD-n, mert ez így...tényleg nem lesz belőle semmi. 9körül kezdtem el nézni, és még mindig csak a 40.percnél tartok (én egyszer sem stoppoltam le!!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr706013237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása