2012. augusztus 05. 11:43 - solya297

Horoszkóp

Én nem hiszek az ilyenekben. Tényleg nem. Volt, hogy reggel a rádióban meghallgattam, és jót röhögtem rajta-ennyi lenne az én horoszkópokban való hívésem, és véleményem róluk. Még talán nyár elején ajánlották valahol az egyik "netes" jósdát, én meg megnyitottam, és elraktam könyvjelzőbe, mondván, hogy "majd egyszer valamire csak jó lesz". Most, miközben nézegtem, mik vannak könyvjelzővel megjelölve (tudni illik, minden olyan dolog, ami cím alapján érdekel,kismillió zene-amit vagy mutattak, és nem volt kedvem meghallgatni, vagy találtam, és megfogott a címe, de nem hallgattam meg, vagy tetszik, de a címét nem tudom megjegyezni, és annyit mégse hallgatom hogy letöltsem-, mindenféle kép:szóval, minden olyan dolog, ami igazából egyáltalán nem fontos. És ezek között "bújkált" a jósda, amin most megnéztem a horoszkópot....és basszus, ez nagyon igaz rám. Jó, a mai nap(még?!) nem, de a heti/havi horoszkóp...atyauristen.

http://josda.zsozirisz.hu/horoszkopok/csillagjegyek/merleghoroszkop.html én tényleg nem hiszek benne...de ez rólam szól. és ez elég ijesztő.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr76013236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sophie.93 2012.08.05. 19:38:38

Szia! Én is mérleg vagyok.. Most rendesen megrémítettél! A havi horoszkóp itt is telibe talált. Mióta elolvastam, a teljes letaglózottság ült ki az arcomra!

Lola.^^ 2012.08.06. 10:02:14

Szia! Miután elolvastam, én percekig ültem lefagyva a gép előtt,és azóta azt mondogatom magamnak, hogy "én nem hiszek benne, ez nem így van"..pedig de, így van:D
süti beállítások módosítása