2012. augusztus 14. 00:02 - solya297

Helyzetjelentés

1.16képet töröltem Barnáról a gépből...(igaz, a lomtárban még ott vannak.)

2.nem tudom megint mi van velem. nem tudom, miért vagyok szarul, mi hiányzik, és mi a bajom. (persze-persze, foghatom arra, hogy épp egy bizonyos hetem van, de ez nem csak ilyenkor-olyankor-van így. egyszercsak elkap, és nem enged szabadulni. túl sok minden van, de semmi sincs.

3, vámpírnaplók mániám van. ma este van nálam utoljára a laptop, "(a neten nézem, azt napközbe nagyobbik kistesóm -akivell mellesleg a nemlétező férfi nemi szervem televan-miatt nem lehet nézni; az első évad megvan dvd-n, de a dvdlejátszót meg a kisebbik kistesóm foglalta el.mellesleg az első évadon már túl vagyok.) ergo nem tudom "kiélni" a "vágyaimat", ergo passzolom hogy fogom bírni.

4.IMÁDOM ezt a pasit...

5.kurvaálmos vagyok, de nincs kedvem aludni, ergo most 4ig Vámpírnaplózok

puszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr776013231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása