2012. szeptember 03. 17:33 - solya297

A Ctrl+V a beillesztés....nem a másolás.

Csak úgy írogattam a máról, ha lesz kedvem, majd mégegyszer nekiállok, ha lesz kedvem. Jelen pillanatban épp ki vagyok akadva. Két matekcsoportunk van, nekem két éve a jobba magasabb óraszámúba kellene járnom, most lehet váltani. Állítólag szar az a tanár, aki osztályfőnökömtől átveszi a mi csoportunkat, de a másik is az....apám közölte, hogy ne is gondolkozzam abban, hogy maradok, mert nekem heti 3 helyett 5órában kell tanulnom. MENJEN A FRANCBA! az én életem, az én döntéseim, és ott cseszem el, ahol én akarom! (mellesleg a másik csoportból kb senkivel nem vagyok jóban Ritán kívül, vele meg nem ülhetünk egymás mellé-ezt ő jelentette ki)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr356013225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása