2012. szeptember 05. 15:18 - solya297

Rossz döntés

Hát, emelt matekos csoport. Baszd meg, holnap szintfelmérő, jól elb*szom :D és visszamegyek a másik csoportba. Ezt se lelkileg, se tudásilag nem fogom bírni, már most nem vágtam, hogy mit pofázott a nőci. Az, hogy Rita ottvolt, még jobban megterhelt, mint gondoltam. Ugye kijelentette, hogy nem ülhetek mellé, mert akkor nem fog figyelni. A ciki csak az, hogy egyébként minden órán mellettem ül...még egyszer nem mondta, hogy nem hagyom figyelni! Szinte hozzá sem szoktam szólni....de mindegy, holnap visszaintézem magam. Csak azt nem tudom, mi lesz akkor, ha nem lesz elég rossz a cuccom. És fogalmam sincs, mit csináljak Ritával, mindezek mellé még úgy érzékelem, hogy még féltékeny is. Viszonylag sokat vagyok Gvel és Cvel(együtt járunk angolra, németre, meg úgy egyébként is elmegyünk néha szünetekben kettesben/hármasban), és bár tagadja, érzem rajta, hogy őt ez zavarja. SZ-el viszont megint olyan minden, mint volt. Olyan jó volt ma matek(-.-") után megölelni!(igaz, majdnem el is sírtam magam), aztán megpuszilni.....egész jó ez most még így. Csak Ritával ne lenne ez.........

ja, ma láttam Barnát(először, mióta suli van). és kb először mentem el úgy mellette, hogy csak előre(és nem a földre/rá) néztem, és nem is fordultam utána. büszke vagyok! ...persze itthon a bőgőgörcs közbe megint azt képzeltem el, hogy ittvan velem, dehát na. mégicsak két évig VOLTAM belezúgva.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr46013222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása