2012. szeptember 10. 20:11 - solya297

Szülinap

Egyenlőre csak blog-szülinap, de nemsokára én is ünnepelek. Vén p*csa leszek...kerek 19nap múlva. Huhu, dejó! Semmi sem fog változni.Na, puff.

Kerek 19nap múlva lesz egy verseny, ott, ahol aug.20án voltam(minden évben ellátogatok anyu barátnőjéhez, és lovasnapokra megyek vele-ez nálunk már-már hagyomány). Na, szóval most is lesz ott verseny. De hát természetes, hogy nélkülem, elvégre mégiscsak szülinapom lesz akkor. Rita azt mondta, kérjem azt, hogy hadd menjek el. Végülis logikus, csak hát na, mi meg is szoktuk ünnepelni családilag (nagyszülők, keresztanyum.....) az ilyen dolgokat, az meg enyhe megérzésem szerint 30-án lesz, a szülinapom 29-én, a verseny 29-30án. Anyu barátnője is el szokott jönni, szerintem ez idén 28-án lesz., szóval verseny kilőve. Mondtam már, hogy nem lehetek szerelmes??? Könyörgöm, annnyival idősebb nálam!!!! És, nem is ismerem, meg stb, stb. Csak a szerelem/szeretet érzésére van szükségem. Az meg mindjárt meglesz, mert megfojtom az öcsémet. Sálálálálálálá.......így lehetetlen írni. Telefonról meg nem adja vissza az érzést. Szeretném leírni ezt a dolgot, a Mesterről (egyszer már megemlítettem, hogy ha emlegetem, az így fog megtörténni...) de lehetetlen. Ilyen körülmények között nem tudom. Pedig szükségem lenne arra, hogy megint kiírjam azt a valamit, ami bánt; amiről megint nem tudom, mi is az pontosan. Illetve hát sejtem, de ezt leírni nem egy rövid dolog lenne.

Légyszi-légszi, hadd fojtsak meg valakit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(az a valaki legyen úgy kb a családom.)

igen, tudom, hogy ez zavaros annak, aki olvas, de higyjétek el, én sem tudom, minek is indult ez, és mivé fejlődik. Jól vagyok én, amikor a suliban vagyok. Itthon már kevésbé, de ez senkit nem zavar...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr856013220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása