2012. október 06. 15:28 - solya297

:)

Ismét volt egy fantasztikus péntek estém. Köszönöm.Nektek.

Hamarosan új fejezetet kezdek az életem könyvében. Túlléptem Barnán, hétfőn elkezdem a fogyókúrát, kezdek kinyílni a világ felé, és feltűnnek más fiúk is. Azt hiszem, büszke vagyok magamra.(Leszek, ha ledobok mondjuk 5-6kilót. Több van rajtam, de kezdjük annyival.) Írtam egyszer egy "wishlist" című bejegyzést. Már két pontja mellett ott a pipa. Jó érzés megnyitni a telefonomban ezt a jegyzetet, és ránézni. Az első pontja ez: TÚLLÉPNI BARNÁN. pipa. TÚLÉLNI A SZEPTEMBERT.pipa. Ha lenne olyan pontja, hogy: többet mosolyogni, már ott is lenne egy pipa. Tudod mit? Szeretek mosolyogni, szeretek nevetni. Igaz, hogy van még néhány dolog, ami nincs teljesen rendben, de idővel minden kiforrja majd magát. Csak önmagamat kell adnom, és türelmesnek kell lennem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr46013215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása