2013. január 05. 19:17 - solya297

Most mit is kellene összefoglalnom? Hát, így igazából semmit, de azért próbálkozzunk meg vele.
Ego: még mindig rosszban vagyunk, eljutottunk arra a pontra, hogy ha hozzám is szól, úgy beszél velem, mint a kutyájával. (Mióta legutóbb írtam, a kapcsolatunk csak még jobban elmérgesedett)
Rita: full szerelmes, velem alig van, nem nagyon tudok benne megbízni, van olyan, hogy spontán nem beszélünk napokig. Ennek ellenére még mindig neki mondom el a legtöbb baromságomat.
SZ.: így csütörtök-péntek elég sokat beszéltünk, rábeszélt dolgokra...már tudom, hogy meg kell tennem őket(??!), csak még magamat is győzködöm. Nem. igazából nem kellene bejelöljek egy full ismeretlen pasit facebookon.
Egyéb pasi: szükségem van egy Cortezre! Komolyan!!! Októberben, amikor legutóbb(?) itt volt lelkisegély, azt mondta, örül, hogy "nyílik a világ"(akkor jelent meg az életemben egó, mint potenciális hím). Hát, nyílt a világ, aztán összetört, és most megint bezáródik.Kimondottam nem "nyílik a világ", ha a potenciális pasijelölt-jelöltem egy olyan -nálam 10évvel idősebb- pasi, akit még életemben nem láttam(de lassan el kell neveznem, mert ez már kb a negyedik alkalom, hogy írok róla)
SZJG: igen-igen, magába szippantott az SZJG-láz...
Barna: hát hm. Igazából baromira nem néz ki jól, és ez friss megállapítás, mert tegnap elég sokáig állt majdnem előttem, de valahogy na.NEM ZÚGOK BELE megint.
C.: nem tudom. tényleg.jóban vagyunk, de van, hogy 2másodperc után visítva küldeném el a francba
G.: most épp megsértődött. Na jó, egy picit(nagyon) tényleg beszóltam neki, de én csak poénnak szántam!! Hát, ő nem vette a lapot...igaz, én sem örülnék, ha arra utalnának, hogy hülye vagyok.
Ma egyébként olvasós-lazulós napot tartok, egész nap fetrengtem az ágyamban, és olvastam. Most valami filmnézés jön. Javasolt a Love Story, elvileg azon jót lehet sírni. Azt hiszem, egy laza fürdés-vacsi kombó után bevonulok a szobámba egy bögre tejjel, és bőgve filmezés ON...a fehércsoki már bent van. Aztán ideje fogyókúrázni is, mert undorítóan nézek ki. 
Egyébként boldog új évet mindenkinek! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr376013204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása