2013. január 06. 14:12 - solya297

Muhaha. Elegem van úgy konkrétan mindenkiből. G megsértődött ( najó, konkrétan lehülyéztem, de esküszöm, poén volt!..ő persze komolyan vette. OK, egyszer talán megint szóba áll velem). Ritával beszélgetünk facsén, fél órántként válaszol. De legalább beszélgetünk!!! A Pasit még mindig nem jelöltem, de egyre inákább tervben van! SZ rávilágított a legegyszerűbb és leglogikusabb válaszra az "ismersz?" kérdésre. "olyan ismerősnek tűnsz"..mi meg Ritával órákat beszélgttünk arról, hogy milyen magyarázattal állok elő válaszként. Persze, ő bármilyen helyzetből kivágja magát, de én....komolyan, tiszta Reni vagyok, az SzJG-ből. Bár, ő tanul is, én meg a hétvégén eddog lókakit sem csináltam, szóval ideje nekiállni az egy oladalas német levélnek a téliszünetről, meg az irodalomnak-amit igazából csak be kellene másolnom, de 9oldal, szóval ja. És kizárt, hogy csak arra fogok figyelni, szóval ha 11-re végzek az csoda lesz. Mellesleg a családomból úgy van elegem, ahogy van. Nem értem, anya miért hiszi azt, hogy én is imádok sütni........Ja, igen, péntekre elvileg szervez az osztály búcsúbulit (megint eggyel kevesebben leszünk), csak épp senki nem tudja, hogy mit-hogy-hol. A szervezők piálós bulit akarnak, van olyan ötlet, hogy menjünk korizni (kár, hogy én nem tudok), aztán menjünk kocsmába..hát hm. azt hiszem, ezt ki fogom hagyni.

nem szabad elfelejteni, hogy minden bejegyzést privátolni kell... C, nem vagyok ilyenkor jóba veled! Ráadásul még el is rejtette a bejegyzéseit. A francba:( csak nem Rita mondta el neki, hogy tudok a blogjáról?

18.37.: G komolyabban veszi ezt a megsértődést, mint ahogy én gondoltam?! Majdnem 10 perce írtam rá C-re, nem válaszol..ajajj, ez kezd problémás lenni. Na jó, 8perc volt. De kilépett...Igen, G komolyabban veszi, mint ahogy gondoltam. Francba:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr66013203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása