2013. április 01. 11:36 - solya297

Írnom kellene megint, úgy, ahogy régen.

Fogalmam sincs, mi történik velem. Csak sodródom, nem jegyzek már meg dátumokat, egyik napról a másikra csinálom a dolgaimat-persze nem azokat, amiket szeretnék. Igen, megtaláltam az álmaimat, tudom, mit szeretnék csinálni, csakhogy a ROHADT ÉLETBE, nem megy! Képtelen vagyok kinyitni a szemem, hogy ne az álmaimban éljek, hanem éljem az álmaimat.

Írtam, hogy egó megint megtalált, ez volt az utolsó bejegyzésem. Állítólag most nagyon akart engem, én hezitáltam, akartam is, meg nem is. Megint sokat voltam kiborulva miatta, de most vége, végleg és tényleg vége az egó-korszaknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr486013200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása