2013. május 29. 18:19 - solya297

Annyi pár mondatos elkezdett, privátolt bejegyzésem van az elmúlt egy hétből, hogy nagyon sok. Tény, hogy elég sok semmi történt velem. Lelkileg még mindig ugyan úgy vagyok, mint voltam, bár az osztályból egyre többet vagyok a srácokkal, és ez annyira jó:) (ennek is külön története van, persze) Lényeg ami lényeg, akkora ribanc vagyok, mint a Föld, huha...majdnem elhittem :D ..igen, tényleg vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogy attól lesz valaki kurva, hogy beszél pár fiúval. Hát, akkor már na, idegesítsük egy kicsit. Nem nagyon, épp csak annyira, amennyire nekem jól esik. Mondjuk a csajszika szerintem beteg, tuti nem normális, hogy valaki ilyen legyen.

Egyébként ma délután jöttem rá arra, hogy van igazság abban, hogy ha mi nyitunk az emberek felé, ők is nyitnak felénk. Újra van legjobb barátnőm, egyszerre kettő is- és Rita már sehol, őszintén szólva, nem is hiányzik már. "Visszakaptam" azt, aki az "elődje" volt. És mindez egy véletlen hétfői elszólásból ered. Hihetetlen, hogy amit akkor hibának véltem (nem is volt az olyan rég), mára életem egyik legjobb döntése lett. Lehet, hogy Galiba felé is nyitnom kellene? Vele is van egy-két érdekes sztori mondjuk, persze felőlem lehetne több, meg érdekesebb és személyesebb.

Amúgy nagyon elegem van, egész héten dolgozatok, üvöltés itthon, éjszaka tanulok, szinte alig alszok, tököm kivan. De happy van, meg boldogság. . . mint mindig.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr296013182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása