2014. április 14. 17:37 - solya297

Hello

Új sablon, új blog, új rendszer, új minden. De a gondolatok, a gondok és a vélemények a régiek. 

Sokszor gondoltam régebben is arra, hogy új blogot kellene nyitni, de mindig sajnáltam a sok régi bejegyzést, és az azok által keltett érzéseket. És íme, a régóta húzódó probléma megoldódott. Költöznöm "kellett". 

Ideje hát tényleg egy új fejezetet kezdenem-nem csak a blogolásban, hanem az életemben is. Igaz, hogy az elmúlt néhány hónapban rengeteget változtam, máshogy látom a világot, és sikerült talpra állnom egy mély gödörből, valamint elkezdtem tenni az álmaimért. Azonban soha nem zártam le tisztességesen az elmúlt éveket, soha nem mondtam, hogy akkor most van itt a vége. Eddig.  Most itt az ideje annak, hogy búcsút mondjak a múltnak. Így hát új célokat tűzök ki magam elé, új vágyaim vannak, új ember lettem. Van valaki, aki segített ebben, még ha egyenlőre csak közvetetten is. Van valaki, aki miatt felálltam, és aki miatt most azt teszem, amit teszek, és ahogy teszek. Van, aki boldoggá tesz. Végre-végre-végre, boldog vagyok. 

"Nem kél benned olyan vágy benned, melyhez nem kelne erő is benned valóra váltani." (R. Bach)

Ezzel az idézettel köszöntöm az új fejezetet, az új blogot, az új,boldog életet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogszomorudal.blog.hu/api/trackback/id/tr416033873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása